• |
ide | kryesore

F1/ Ferrari kundër Mercedes: sfidat diferencohen nga… bishti

Sport



Ndërsa priten testet e Barcelonës për të përcaktuar një pamje më të qartë të hierarkive aktuale në rrjet, imazhet që vijnë nga pista të lejojnë të krahasohen zgjedhjet teknike të dy skuadrave të para në sezonin e kaluar, përkatësisht Mercedesit dhe Ferrarit. Në veçanti, nga fotot, është e mundur të vëzhgohen karakteristikat e pjesës së pasme të çdo makine, një zonë e mbajtur qëllimisht e fshehur gjatë prezantimit për shkak të rëndësisë që ka në performancë.

KRAH I NDRYSHËM NË PJESËN E PASME
Në pjesën e pasme të Ferrarit të ri ka ende shtojca të vogla të vendosura nën terminalin e shkarkimit me qëllimin për të mbajtur rrjedhjet e ajrit afër difuzionit duke përmirësuar nxjerrjen e tij dhe ngarkesën aerodinamike të lëshuar. Përveç kësaj, me rastin e seancës së dytë të provës, skuadra e Maranello prezantoi një version të ri të krahut të pasëm. Profili i poshtëm është në formë luge, pak i lakuar lart, në kundërshtim me formën më drejtvizore të krahut aktual të Mercedesit. Është një konfigurim me ngarkesë të zvogëluar dhe rezistencë aerodinamike duke përmirësuar shpejtësinë e lartë. Tek Ferrari, pra, ata mund të kishin testuar krahun në funksion të qarqeve me një kërkesë më të ulët për ngarkesë aerodinamike ose të studionin një paketë që synon të mos e ngrejë në mënyrë të tepruar rezistencën ndaj përparimit, e cila, nga treguesi e këtyre ditëve të para të proves, duket se është rritur në krahasim deri në vitin 2019 në një përpjekje për të mbushur mungesën e forcës së ulët.

FTOHJA THELBËSORE E PASME
Nga i njëjti imazh i W11 është i dukshëm edhe krahu i tretë i vogël në pjesën e pasme, përveç asaj kryesore dhe krahut T. Shtojca është në një pozicion veçanërisht të ulët dhe bashkëvepron me ajrin e nxehtë që del nga kanali i pasëm i kapuçit duke gjeneruar një përqindje të vogël të ngarkesës dhe drejton rrjedhjet drejt shpërndarësit. Menaxhimi i ajrit të nxehtë duket se ka qenë në qendër të hartimit të Mercedesit të ri duke ndërthurur nevojën për të eleminuar problemet e mbinxehjes së W10 me përdorimin e nxehtësisë për të rritur forcën e poshtme në pjesën e pasme. Në fakt, megjithëse temperaturat në Barcelona gjatë provave nuk ishin të tepërta, Ferrari dhe skuadrat e tjera preferuan të hapnin kanalet pas kabinës për të lehtësuar ftohjen e brendshme. Mercedes, nga ana tjetër, nuk kishte nevojë të përdorë hapjen e “gushave” duke treguar një trup të përkryer të pastër përgjatë anëve, dëshmi e cilësisë së punës në sistemin e ftohjes të kryer në Brekli. Nëse trendi konfirmohet, Mercedes mund të shfrytëzojë më tej evakuimin e ajrit të nxehtë në pjesën e pasme dhe të zvogëlojë hapjet në anët gjatë sezonit, të gjitha në avantazh të efikasitetit aerodinamik.

FERRARI ME TERMOMETËR
Edhe tek Ferrari, megjithatë, ata do të punonin në këtë front. Imazhet tregojnë një ngjitës të verdhë të vendosur sipër shpërndarësit dhe prapa kanalit të kapuçit të motorit. Këta janë tregues të termometrit të përdorur për të matur temperaturën e një sipërfaqeje duke dëshmuar rëndësinë që kanë flukset e ajrit të nxehtë në këtë zonë. Më në fund, konfigurimi i tubave të shkarkimit të valvulës së mbeturinave të turbocharger-it është i ndryshëm midis dy rivalëve. Mercedesi ka një terminal të dyfishtë në anët e kryesore duke synuar të prezantojë gazrat e shkarkimit në një sipërfaqe të madhe për të rritur nxjerrjen nga shpërndarësi. Në vend të kësaj, Ferrari monton një tub të vetëm mbi atë primar në një pozicion më të ngushtë dhe me ndërveprim më të madh me krahun e pasmë. Si përfundim, Ferrari dhe Mercedes paraqesin filozofi të ndryshme në pjesën e pasme, të dyja duke balancuar risitë dhe vazhdimësinë me të kaluarën. Faktori i zakonshëm duket se është administrimi i ftohjes duke luajtur një rol edhe më të rëndësishëm në atë që premton të jetë një sezon i nxehtë.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *