• |
ide | kryesore

Paradoksi i rrjeteve sociale: lamtumira e CR7 ngjit Juventus në krye të klasifikimit

-Instant, Sport

Renditja e përpiluar nga Primaonline, në bashkëpunim me Sensemakers, për ekipet më aktive të futbollit italian në rrjetet sociale, ka parë Juventusintë marrë vendin e parë të muajit gusht me 65.1 milionë ndërveprime në katër platformat kryesore dhe me 46 milionë shikime video në Facebook dhe Youtube. Lajmi për transferimin e Ronaldos te Manchester United padyshim shpërtheu komentet e tifozëve të Juventusit. Në vendin e dytë është pozicionuar Milan me 22.4 milionë ndërveprime dhe 11.8 milionë shikime video, duke arritur kështu sidoqoftë dukshëm larg bardhezinjve. Kuqezinjtë, megjithatë, kanë lënë pas Interin (me 19.3 milionë) për sa i përket numrit të ndërveprimeve, por humbën derbin e shikimeve të videove (12.3 milionë me 11.8 milionë).


Roma, falë ardhjes së Mourinhos dhe fuqisë së tij të padiskutueshme në media, është në vendin e katërt në total për ndërveprimet (7.8 milionë), dhe e dyta për videovieës (12.3 milionë). Verdhekuqtë janë pozicionuar përpara Napolit dhe kombëtares italiane, e cila ra në vendin e gjashtë pas lulëzimit të pashmangshëm në korrik, për shkak të fitores në kampionatin evropian. Pjesa tjetër e renditjes sheh pastaj Lazion, të ndjekur nga Fiorentina, Atalanta dhe Cagliari në 10 pozicionet e para. Kapërcimi më i madh është ai i Bolonjës, në vendin e katërmbëdhjetë, falë ardhjes së Arnautovic.


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Kthehu