• |
ide | kryesore

‘jeen-yuhs: A Kanye Trilogy’ paraqet historinë e origjinës të Kanye West

-Instant, Paparazzi, Slider



Një histori e origjinës së superyllit, “jeen-yuhs: A Kanye Trilogy” është produkt i një basti të jashtëzakonshëm të bërë gati një çerek shekulli më parë: që producenti i ri i muzikës Kanye West do të bëhej një titullar fitues i Grammy. Megjithatë, ajo pamje e parë e ngritjes meteorike të West në dy pjesët e para të kësaj dokument-trilogjie më pas i hap vendin figurës publike, të çuditshmet, kontradiktat dhe veprimet e krijimit të titullit të së cilës e komplikojnë dhe e turbullojnë atë hark narrativ.

Në terma më të gjerë, ka diçka magjepsëse në lidhje me këtë prezantim të Netflix, i cili i kishte rrënjët në Clarence “Coodie” Simmons duke identifikuar potencialin e West në 1998, ndërsa priste një shfaqje me akses publik në Çikago.

Brenda pak vitesh, Simmons në thelb ishte bërë videograf dhe shoqërues i West-it, duke pasqyruar uljet dhe ngritjet e përpjekjeve të tij për të fituar respektin e Roc-a-Fella Records dhe për të nisur një karrierë solo.

Është një portret jashtëzakonisht intim, që ndjek Westin në shfaqje, në studio, gjatë shërimit të tij nga një aksident automobilistik dhe teksa shoqërohet me mamanë e tij të ndjerë, Donda.

Kjo përfshin gjithashtu një “kush është kush” nga ata që kaluan rrugën e tij, nga Mos Def te Pharrell Williams, Jamie Foxx te Jay-Z. Gjatë rrugës, Simmons, i cili rrëfen filmat dokumentarë dhe ndan meritat e regjisë me Chike Ozah, detajon udhëtimin e tij, i cili përfshinte të bëhej baba dhe të hiqte dorë nga projekti me kërkesën e West, përpara se të kthehej vite më vonë.

Megjithatë, siç e pranon Simmons, filmi në mënyrë ideale do të kishte përfunduar në natën e Grammy-t në 2005, kur “The College Dropout” i West fitoi albumin më të mirë rap, duke shpaguar talentin që regjisori njohu herët. Në vend të kësaj, “Trilogjia e Kanye” vazhdon në ndërlikimet e jetës së West, nga përqafimi i Donald Trump deri te kandidimi i tij i çuditshëm presidencial i 2020-ës, deri te thënia se shtypja që kanë përjetuar zezakët, duke pasur parasysh kohëzgjatjen e saj shekullore, “tingëllon si një zgjedhje”.

Në një video tjetër, West ulet i mahnitur duke parë pamjet e Tucker Carlson të Fox News, me të cilin tingëllon i panjohur, sepse prezantuesi po e mbron atë, megjithëse Carlson në thelb po përdor vetëm deklaratat e West për të kritikuar liberalët.

Simmons nuk pretendon të jetë një vëzhgues i paanshëm, veçanërisht në ato sekuenca më të fundit. Në një moment ai zgjedh të fikë kamerën ndërsa West fillon një sharje të gjatë, duke thënë se ndonjëherë e kishte të vështirë ta shikonte në TV, “duke e ditur se kishte probleme me shëndetin e tij mendor”.

Pjesa e tretë pasqyron atë tension, duke ofruar pamje të shpejtë të polemikave të Perëndimit. Në këtë proces, “Një Trilogji e Kanye” kalon nga ritmi i lirë i përdorur gjatë viteve të tij, duke lënë të zhvillohen biseda dhe shkëmbime të gjatam, në përparimin e shpejtë përmes asaj që shpaloset që kur ai arriti majen. (Për ata që pyesin, gruaja e larguar e West, Kim Kardashian, është parë shkurtimisht, por jo në një mënyrë domethënëse.)

Në më shumë se 4 orë e gjysmë mbi tre pjesët e tij — me nëntitull “Vizioni”, “Qëllimi” dhe “Zgjimi” – “jeen-yuhs” është tashmë ekuivalenti i prerjes së regjisorit.

Megjithatë, filmi ka vlerë si ajo që luan si një lloj versioni i vërtetë i “A Star is Born”, duke përfshirë nocionin e njohur se gjenialiteti artistik ka një kosto.
“E dija se ai ishte i destinuar për madhështi,” thotë Simmons, dhe rruga e West për në atë kulm është fillimisht e jashtëzakonshme, pastaj e pabarabartë. . Siç thotë regjisori, “Një Trilogji e Kanye” mund të kishte dhe vetëm për sa i përket paraqitjes së një historie më kohezive, ndoshta duhet të kishte përfunduar atje.
“jeen-yuhs: A Kanye Trilogy” do të shfaqet premierë më 16 shkurt në Netflix.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *