• |
ide | kryesore

Çfarë thotë linja e re e bukurisë së Alex Rodriguez për futjen e meshkujve në industrinë e make-up

-Instant, Paparazzi, Slider



Ish-lojtari i bejsbollit Alex Rodriguez ose Gjeneral X dhe tradicionalisht mashkullor, ai është ndoshta një nga të famshmit e fundit që do të prisnit të lançonte një produkt bukurie.

E megjithatë, javën e kaluar, ai bëri pikërisht atë.

Në një fushatë të re për markën Wellness për burra Hims, ARod zbuloi korrektorin e tij të ri “Blur Stick”, i përshkruar në një njoftim për shtyp si një “zgjidhje e kujdesit për lëkurën e krijuar posaçërisht për burrat”. Në dispozicion në tetë nuanca të ndryshme dhe të paketuara në tuba gri me madhësi Chapstick, produkti është modeluar gjithashtu nga ylli, i cili ishte një investitor i hershëm në Hims.

Në një seri fotosh promovuese të heshtura, ARod i veshur thjesht shikon në një pasqyrë ndërsa vendos produktin në faqet e tij në një dhomë pa përshkrim. Në kontrast me zhurmën e zakonshme të lansimeve të bukurisë së famshëm, fushata ndihet pothuajse qëllimisht e zakonshme.

Të jep përshtypjen se aplikimi i makijazhit është një pjesë e thjeshtë, e pa shquar e rutinës ditore të yllit. Dhe për një numër në rritje të burrave si ARod, është.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *