• |
ide | kryesore

‘Morbius’ me regji të Daniel Espinosa më i mirë se ‘Venom’ por ende shumë anemik

-Instant, F1, Stil



“Morbius” është më shumë një gllënjkë se sa një gllabwrim, një përrallë relativisht e vogël e Jekyll-and-Hyde-it që e vë në qendër të vëmendjes një tjetër keqbwrws të Spider-Man. Shumë më i mirë se “Venom”, por ende i mungonjnw disa detaje, kjo histori ndoshta në mënyrë të pashmangshme bëhet më e zbehtë drejt fundit.

Duke qëndruar në pritje për 21 muaj që nga publikimi i planifikuar fillimisht, koha e mbërritjes së filmit thjesht nënvizon gamën e Jared Leto-s, nga ky vampir i gjallë tek një vampir sipërmarrës në vampirin e “WeCrashed” te vampiri i tij që përtyp peizazhe në “House of”. Gucci.”

Megjithatë, thelbi i personazhit është një letërsi klasike, me Dr. Michael Morbius që është rritur me një çrregullim të rrallë të gjakut, duke fituar një çmim Nobel për zhvillimin e gjakut artificial përpara se të kërkonte të kthente gjeniun shkencor në një kurë për gjendjen e tij.
Duke punuar me një shkencëtare tjetër, Martine (Adria Arjona), Morbius ka sajuar një serum që bazohet në gjakun e lakuriqëve të natës. Por, ndërkohë që sprova njerëzore i jep atij forcë dhe vitalitet të jashtëzakonshëm, ajo krijon gjithashtu një etje të pashuar për gjak, një etje që krijimi i tij artificial arrin aq larg sa ta kënaqë.

“Është një mallkim,” thotë Morbius me maturi.

Me regji nga Daniel Espinosa (titujt e të cilit përfshijnë thrillerin fantastiko-shkencor “Life”) nga një skenar i Matt Sazama dhe Burk Sharpless, “Morbius” ka shoqëri të bollshme në botën e antiheronjve dhe keqbwrwsve të torturuar, qëllimet shkencore me qëllime të mira të të cilëve shkojnë tmerrësisht keq. (Një tjetër armik i Spider-Man, Lizard, ndan pothuajse të njëjtën histori.)

Ndërkohë që shkalla modeste funksionon në të vërtetë në avantazhin e filmit, duke luajtur më shumë si një film përbindësh i modës së vjetër sesa një superhero, komploti është aq i thjeshtë dhe i hollë sa krijuesit e filmave punojnë për të zgjatur narrativën deri në betejën e saj kulmore.

Efektet speciale alternojnë në mënyrë të ngjashme midis lëvizjes së ngadaltë dhe shpejtësisë së rrufesë në demonstrimin e këtyre atributeve vampirike, megjithëse pamja qendrore mund të jetë mënyra se si Morbius kalon nga një maskë e vdekshme në atë vampir, e cila, prindërit duhet të paralajmërohen paraprakisht, mund të shkaktojë netë pa gjumë tek më të rinjtë dhe fëmijët.

Pyetja intriguese është se sa shikueshmwri do të arrijë diçka si “Morbius” në kinema, duke u ulur ashtu siç bën në një mbretëri të mjegullt mes filmave horror të stilit të viteve 1940 dhe filmave të mbushur me aksion, pas heroikëve komercialë të “Spider-Man: No Way Home”. ”

Ndërsa sekuencat fundore kryejnë një sasi të mjaftueshme biznesi, kjo është një nga ato histori që do të kishin përfituar nga të qenit të pavarur dhe më pak të shqetësuar për vendin e saj brenda universit më të madh kinematografik të Sony.

Në këtë kontekst, “Morbius” pastron shiritin pa dyshim të ulët për këto histori solo. Por materiali është shumë anemik(një vepër e reduktuar pothuajse në gjakderdhje përmes ndërtimit radial të hapësirës reprezentative dhe në mënyrë perverse një demonstrim i anemisë së të gjithë kinemasë.)

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *