• |
ide | kryesore

‘House of Dragon’ gërsheton jehonat e botës reale në mbretërinë e saj të fantazisë

-Instant, Paparazzi, Slider



Mjekësia e stilit mesjetar padyshim kishte kufijtë e saj. Por një moment kyç në premierën e “House of Dragon” mund të rezonojë për shumë njerëz në një mënyrë që shkon përtej sferës së fantazisë dhe prek shqetësimet e botës reale për të drejtat riprodhuese të grave.

Në kapitullin hyrës të serialit HBO, mbretëresha, Aemma Targaryen (Sian Brooke), është në mes të një lindjeje të vështirë. Bashkëshorti i saj, Mbreti Viserys Targaryen (Paddy Considine), është i dëshpëruar për një djalë në mënyrë që të sigurojë një trashëgimtar mashkull të fronit, në përputhje me traditën.

Duke u thënë se foshnja nuk wshtw pozicionuar nw mwnyrw tw rregullt, këshilltarët mjekësorë thonë se mbreti përballet me një zgjedhje të tmerrshme, e cila do të kërkojë ose humbjen e foshnjës, ose sakrifikimin e jetës së nënës në mënyrë që të përpiqet ta shpëtojë atë.

Pasi vuajti për një kohë, mbreti zgjedh këtë të fundit, me humbjen e gjakut nga procedura e frikshme duke vrarë mbretëreshën.

Më herët në episod, Aemma i referohet grave që lindin si “fusha jonë e betejës” dhe falë mjeteve të kufizuara të kohës, kjo është veçanërisht e vërtetë në realitetin e kwtij seriali.

Ndërsa seriali është hedhur si një fantazi imagjinare, është e pamundur të shkurorëzohet plotësisht nga diskutimi për abortin që kur Gjykata e Lartë rrëzoi Roe V.Wade në qershor, duke nxitur debate të ashpra për çështjet e lindjes së detyruar dhe lirinë e grave për të bërë zgjedhjet e tyre. Këtu, është burri (dhe jo rastësisht kreu i shtetit) ai që në fund vendos për të, me pasojat më të rënda.

Fakti që foshnja vdes më vonë nuk i fshin veprimet e Viserys, megjithëse përfundimisht e shtyn atë të caktojë vajzën e tij, Princeshën Rhaenyra (Milly Alcock), si trashëgimtare, pavarësisht nga thyerja e traditës që sjell.

Natyrisht, shkalla dhe mjedisi i “House of Dragon” sugjeron se ai po kërkon të tërheqë një larmi audiencash në nivele të ndryshme, duke përfshirë spektaklin, arratisjen dhe marrëdhënien e tij me mitologjinë që përmban shkrimi i Martinit dhe seritë e mëparshme. Por drama ka një mënyrë për të prekur çështje të rëndësishme për jetën tonë, edhe kur është vendosur në të kaluarën, të ardhmen ose ndonjë version alternativ të realitetit.

Pra, për sa i përket shkrimit të serialit si një fantazi e pastër, siç sugjeron premiera dhe episodet e ardhshme do të përforcohen, mos lejoni që dragonjtë t’ju mashtrojnë.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *