• |
ide | kryesore

Nuk gjeni dot emrin për fëmijën tuaj/ E merrni në TikTok për 30 mijë dollarë

Arkiva, Lapsi Leaks
emrin



Në epokën “e artë” të influencuesve apo vendimeve që marrim nga aplikacionet apo programet televizive, qoftë edhe për zgjedhjen e bashkëshortit të ardhshëm “gjetësit e emrit për fëmijët” nuk mund të mos bënin pasuri. Kanë marrë nofkën “baby namer” dhe janë ata që gjejnë një emër për bebin, në vend të prindërve të pavendosur për emrin e fëmijës. Shërbimi mund të kushtojë deri në 30 mijë dollarë dhe ka lindur në vitin 2015 nga Taylor Humphrey nga Kalifornia, tashmë 34 vjeçe.

Filloi në blogun e saj “What’s in a Baby Name”, por suksesi i vërtetë shpërtheu në TikTok me 70 mijë ndjekësit e tij. Dhe nuk është e vetmja që ka nuhatur biznesin e ri duke bërë biznes me nënat dhe baballarët e ardhshëm, ndoshta shumë të zënë ose shumë dembelë. Dhe Humphrey nuk është e vetmja që i është futur këtij biznesi.

Taylor Humphrey ndan listat me emrat me 70 mijë ndjekësit e saj dhe nuk kursehet në këshilla për prindërit e rinj, të cilët mund të jenë të famshëm ose njerëz të zakonshëm. Me një gamë çmimesh që varion nga 1500 deri në 30 mijë dollarë, përfshihen edhe konsulta, video dhe libra që tregojnë historinë e emrit që i është vënë fëmijës, si dhe mbështetje gjatë shtatzënisë dhe pas lindjes. Për ata që duhet vetëm të zgjedhin një emër, marrin një listë me 15 emra dhe disa sugjerime mbi ato që tashmë janë marrë në konsideratë nga familja për shumën modeste prej 350 dollarë.

“Zgjedhjet tona, madje edhe emrat që zgjedhim për fëmijët tanë, kanë kuptim kozmik” – është motoja e Humphrey. “Njerëzit e vegjël që krijojmë, mënyra se si i rrisim dhe i formojmë, është dhurata që i bëjmë të ardhmes. Çfarë zgjidhni të lindni? Çfarë trashëgimie po u ofroni pasardhësve tuaj?”, – shkruan ajo në faqen e tij.

“Në epokën e sotme të mediave sociale, veçantia është thelbësore – nënvizon ajo për “The Guardian”. “Emri juaj është fati juaj. Është identiteti juaj. Është marka juaj. Është përshtypja e parë që njerëzit do të kenë për ju. Mendoj se më në fund prindërit po e kuptojnë se zgjedhja e emrit mund të diktojë me të vërtetë rrjedhën e jetës së fëmijës së tyre.”

“Puna ime është e thellë dhe e pasur me nuanca”, – thotë 34-vjeçarja amerikane në një intervistë tjetër për “People” duke hyrë në detaje rreth aktivitetit të saj. “Detyra ime është të siguroj mbështetje shpirtërore, emocionale dhe fizike për klientët e mi, ndërkohë që janë gati të bëhen prindër. Unë ofroj ekspertizë për emrat, por gjithashtu fokusohem në mbështetjen e nënës së ardhshme.

Unë e kam ndërtuar biznesin tim mbi premisën që prindërit tashmë e dinë përgjigjen e duhur; ndonjëherë ata thjesht kanë nevojë për një udhëzim të vogël për të kujtuar dhe aksesuar njohuritë që tashmë ekzistojnë brenda tyre.” ©LAPSI.al



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *