• |
ide | kryesore

Victoria’s Secret po bëhet një kompani që tregtohet publikisht

-Instant, Paparazzi, Slider



L Brands ka hequr dorë zyrtarisht nga kërkimi i një blerësi për Victoria’s Secret dhe po rrotullohet nga marka e brendshme që lufton për t’u bërë kompania e saj e tregtuar publikisht.

Si rezultat, L Brands tani do të përbëhet nga dy kompani të tregtuara publikisht Bath & Body Works dhe Victoria’s Secret me transaksionin që pritet të përfundojë në gusht.

Kompania tha të martën se realizimi i kësaj “do të lejojë secilën kompani të maksimizojë fokusin e menaxhimit dhe fleksibilitetin financiar për të lulëzuar në një mjedis me pakicë në zhvillim dhe për të dhënë një rritje fitimprurëse”.

L Brands (LB) pothuajse i shitën Victoria’s Secret vitin e kaluar firmës private të aksioneve Sycamore Partners.

Sidoqoftë, marrëveshja prej 525 milion dollarësh u prish pjesërisht për shkak të pandemisë që detyroi mbylljet e përkohshme të dyqaneve. Sycamore argumentoi se këto ndryshime ishin në kundërshtim me marrëveshjen, kështu që bëri të mundur transaksionin.

Një kërkim për një blerës të Victoria’s Secret vazhdoi këtë vit, megjithatë New York Times raporton se ofertat për të nuk ishin aq të larta. L Brands tha që ajo “zhvilloi diskutime me shumë blerës të mundshëm” dhe tha se rrotullimi i tij në një “kompani të veçantë, publike do t’u siguronte aksionerëve më shumë vlerë sesa një shitje”.

Sarah Nash, kryetarja e bordit të L Brands, tha se Victoria’s Secret ka bërë “përparim të konsiderueshëm” në procesin e saj të kthimit, i cili përfshin mbylljet e dyqaneve dhe mallrat e rifreskuara.

“Bordi beson se kjo rrugë përpara do t’u kthejë aksionerëve vlerën më të lartë dhe se ndarja do të lejojë secilin biznes të arrijë mundësitë e tij më të mira për rritje,” tha ajo.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *