• |
ide | kryesore

Konflikti i Ukrainës mund të riformulojë hartën ajrore të botës

-Instant, F1, Stil



Pushtimi rus i Ukrainës dhe ndalimet e aviacionit po krijojnë zona të mëdha të ndaluara në qiell, me implikime të mëdha për transportuesit me distanca të gjata që normalisht kalojnë qiejt e Evropës Lindore në rrugë për në Azi.

E gjithë kjo mund të ketë pasoja të rëndësishme për pasagjerët, linjat ajrore dhe koston e fluturimit nëse Evropa dhe Rusia ringjallin epokën e Luftës së Ftohtë, kur rrugët qiellore u devijuan rreth një perde të hekurt që shtrihej në qiell. Deri më tani, Mbretëria e Bashkuar dhe Rusia kanë ndaluar avionët e njëra-tjetrës të fluturojnë ose të zbresin në territoret e tyre. Ndalime të tjera kanë filluar të pasojnë, me Poloninë dhe Republikën Çeke që të dyja kufizojnë hyrjen e avionëve rusë.

Përveç hapjes së një vrime të rëndësishme në hartën e trafikut të aviacionit të Evropës Lindore, ndërprerja e trafikut në distanca të gjata është minimale deri më tani. Edhe avionët rusë që përdorin hapësirën ajrore ndërkombëtare mbi Atlantik janë të paprekur, pavarësisht se zona menaxhohet nga shërbimet e trafikut ajror me bazë në MB.

Por çfarë ndodh me fluturimet për në Azinë Lindore?
Gjatë ditëve më të ftohta të Luftës së Ftohtë, shmangia e Bllokut Sovjetik nënkuptonte fluturimin në veri rreth Grenlandës për në Alaskë, furnizimin me karburant në Anchorage dhe më pas rreth ngushticës së Beringut për të arritur në Japoni. Fluturimet për në Kinë kaluan Detin e Zi dhe Kaukazin, duke shmangur Afganistanin dhe duke hyrë në Kinë përmes Azisë Qendrore.

“Për shkak të shkallës gjeografike të Rusisë, fluturimet nga linjat ajrore në të gjithë botën kalojnë çdo ditë në hapësirën ajrore ruse,” thoë për CNN Mikael Robertsson, bashkëthemelues i shërbimit të gjurmimit të avionëve Flightradar24. “Nga Britania e Madhe, zakonisht rreth një duzinë fluturimesh çdo ditë kalojnë përmes Rusisë në rrugë për në vende si Hong Kongu dhe India.

“Nga BE-ja, qindra fluturime secila kalojnë tranzit përmes Rusisë në rrugë për në destinacionet në Azi. Dhe nga SHBA, shumica e trafikut të ngarkesave midis SHBA-së dhe Azisë kalon nëpër të paktën një pjesë të vogël të hapësirës ajrore ruse.

Për sa i përket shërbimeve të fluturimit, e vetmja linjë ajrore ruse e pasagjerëve që i shërben Britanisë së Madhe është Aeroflot. Transportuesi më i madh i Mbretërisë së Bashkuar, British Airways, i shërbeu Moskës përpara luftës. Kompania mëmë e BA, International Airlines Group, ka njoftuar se linjat e saj ajrore nuk do të fluturojnë mbi hapësirën ajrore ruse.

Në fillim të konfliktit, Administrata Federale e Aviacionit të SHBA-së lëshoi udhëzime NOTAM (Notice To Air Missions) për transportuesit amerikanë për të shmangur operacionet në zonat që përfshijnë të gjithë Ukrainën, Bjellorusinë dhe pjesët perëndimore të Rusisë. Pak linja ajrore amerikane të pasagjerëve fluturojnë mbi Rusinë, me fluturime pa ndalesë drejt Indisë që ngadalë rifillojnë pas mbylljes së aviacionit Covid.
Ndërkohë, rrjetet aziatike të British Airways dhe Virgin Atlantic nuk janë restauruar kryesisht pasi u pezulluan për shkak të pandemisë Covid-19. Kufijtë relativisht të mbyllur të Japonisë, Kinës dhe vendeve të tjera për ardhjet ndërkombëtare për arsye të shëndetit publik do të thotë që shërbimet e pasagjerëve nga linjat ajrore në Mbretërinë e Bashkuar mbeten të kufizuara.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *