• |
ide | kryesore

Prada dhe Louis Vuitton krijojnë platformën për të ndaluar falsifikimet

-Instant, Paparazzi, Slider



Produktet Fake janë një problem i madh për dizajnerët e nivelit të lartë anembanë globit: markat luksoze humbën shitje me vlerë 98 miliardë dollarë për falsifikimet vetëm në vitin 2017.

Këto humbje mund të dëmtojnë fitimin dhe reputacionin kjo është arsyeja pse disa marka tani po i drejtohen teknologjisë për të mbrojtur produktet e tyre, vlerën e markës dhe konsumatorët.

Pavarësisht se janë konkurrentë, konglomerati i markës luksoze LVMH (LVMHF) bashkoi forcat me Prada (PRDSY) dhe Cartier në prill 2021 për të krijuar Konsorciumin Aura Blockchain, një platformë jofitimprurëse që krijon një “binjak dixhital” për produktet e stilistëve.

Blockchain është një libër dixhital që nuk mund të modifikohet, ndryshohet ose ngatërrohet. Është e njëjta teknologji që mbështet kriptovalutat, të cilat kanë parë rënien e çmimeve të tyre kohët e fundit. Por ai ka shumë aplikacione të tjera dhe Aura po e përdor për t’u dhënë produkteve luksoze një identifikues dixhital unik që do t’i ndihmojë klientët të sigurojnë që blerja e tyre është e vërtetë.

“Blockchain është një teknologji kaq e shpejtë dhe është me të vërtetë komplekse,” thotë Daniela Ott, sekretarja e përgjithshme e Aura Blockchain Consortium. “Aura ka të bëjë me lehtësimin e blockchain për markat luksoze.”

Deri më sot, më shumë se 20 marka po përdorin softuerin e Aura, me mbi 17 milionë produkte të regjistruara në platformë, thotë Ott.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *