• |
ide | kryesore

Shtëpitë italiane prezantohen në javën e modës

-Instant, Paparazzi, Slider



Pasarelat e Londrës ishin të mbytura dhe të heshtura nga zija kombëtare, por në Milano, java e modës është në humor të shkëlqyeshëm.

Industria italiane e modës është në rrugën për vitin e saj më të mirë të shitjeve në 2022. Duke hapur javën e sfilatave të modës, Carlo Capasa, presidenti i Dhomës Italiane të Modës, tha “në vitin 2022, ne do të arrijmë dhe madje do ta tejkalojmë nivelin e shitjet e krijuara para krizës së 2008-ës, duke regjistruar të ardhurat më të larta të industrisë së modës [italiane] në 20 vjet”.

Java e Modes

Fendi, një titan 97-vjeçar i modës italiane, është shndërruar nga luksi i shtrirë në një forcë pop kulturore nën drejtimin e stilistit britanik Kim Jones. Pasi bëri një rrëmbim të guximshëm për kohën e transmetimit të modës në Nju Jork duke bashkëpunuar me Marc Jacobs dhe Sarah Jessica Parker për një festë ditëlindjeje në pasarelë për çantën e dorës Baguette në Manhatan dy javë më parë, skena për shfaqjen e dytë të sezonit të Fendi ishte një depo e viteve 1990. festë, me podiume çeliku të lyer me neon që shtrihen zigzage në një dysheme betoni.

Jashtë, trafiku u ndalua nga njerëz të famshëm të drejtuar nga, influencues të veshur me shkëlqim dhe një ushtri fotografësh të stilit të rrugës. Brenda, himnet e shtëpisë së pianos kërcenin nga muret teksa pasarela ishte e mbushur me pantallona cargo me xhepa të mëdhenj sportiv dhe kravata mëndafshi.

Java e modes



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *