• |
ide | kryesore

Google hyn në universin e Inteligjencës Artificiale

Paparazzi, Slider
Google



Google hyn në universin e Inteligjencës Artificiale me funksionin e ri “provim”, i cili ju lejon të provoni dhe vishni rroba në internet. Një hap përpara në botën e inteligjencës artificiale, por edhe për të pavendosurit, të cilët kështu do të jenë në gjendje të krijojnë një model me matjet e tyre dhe të provojnë mijëra artikuj përpara se t’i blejnë. Funksioni i ri i provës u ndërtua duke përdorur AI dhe do të përdorë ndihmën e Google Shopping Graph, “një model dinamik, i fuqizuar nga AI, që përfshin një grup produktesh, shitësish, markash, rishikimesh dhe informacionesh të produkteve në ndryshim.

Mjeti i Google përbëhet nga një lloj dhome zhveshjeje virtuale dhe do të përdorë kamerën e smartfonit për të krijuar një model të personalizuar të AI me matjet tuaja. Google ka bashkëpunuar gjithashtu me ModiFace, një kompani e specializuar në zgjidhjet e realitetit të shtuar për industrinë e bukurisë që përdor algoritme të njohjes së fytyrës dhe trupit për të krijuar një paraqitje të saktë të pamjes së dikujt. Përveç zgjedhjes së madhësisë së duhur të veshjeve, do të jetë e mundur gjithashtu të vlerësohen detajet, palosjet dhe lëvizjet e pëlhurës në trupin tuaj falë aftësive të interpretimit 3D. Nëpërmjet mjetit të ri të AI – i disponueshëm ekskluzivisht në aplikacionin Google Shopping – do të jetë gjithashtu e mundur të ndani pamjet tuaja me miqtë dhe të blini me një klik të vetëm.

Funksioni i provës gjithashtu premton të zvogëlojë problemin e numrit të madh të kthimeve në blerjet online. Prova virtuale fillimisht do të jetë e disponueshme vetëm në SHBA për një numër të përzgjedhur markash duke përfshirë H&M, Loft dhe Anthropologie për kategori të caktuara veshjesh si xhinse, bluza dhe xhaketa.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *