• |
ide | kryesore

Chiara Ferragni akuzohet sërish për mashtrim

Paparazzi, Slider



Influencuesja Chiara Ferragni është përballur me një sërë komplikimesh ligjore dhe tregtare. Gjithçka filloi me një gjobë për një praktikë të supozuar të padrejtë tregtare, e lidhur me lançimin e një Pandoro të etiketuar #PinkChristmas.

Situata u përkeqësua me hapjen e një hetimi për mashtrim të rëndë, ku përfshihet edhe Alessandra Balocco, presidente e kompanisë prodhuese të tortës së Krishtlindjes. Në të njëjtën kohë, edhe vezët e Pashkëve të prodhuara nga Dolci Preziosi përfunduan nën hetim , duke ngritur pikëpyetje të mëtejshme për menaxhimin e fushatave reklamuese të Ferragni.

Rasti i kukullës Trudi

Një pikë tjetër polemike ka të bëjë me kukullën Trudi, një produkt që ngjalli interes me lançimin e saj. Kjo kukull  u prezantua si edicion i kufizuar i Mascot Chiara Ferragni, e shitur përmes faqes së internetit The Blonde Salad.

Ferragni njoftoi se të gjitha fitimet do të dhuroheshin për Stomp out bullying, një organizatë jofitimprurëse e angazhuar për të luftuar bullizmin kibernetik. Megjithatë, gjërat morën një kthesë të papritur kur gazetarët nga White Zone kontaktuan Ross Ellis, CEO dhe themelues i Stomp out bullying.

Ellis i habiti të gjithë duke deklaruar se nuk e njihte Chiara Ferragni-n dhe nuk mori asnjëherë donacione, duke krijuar dyshime për vërtetësinë e njoftimit për bamirësi të bërë nga influencuesja.

Përballë këtyre ngjarjeve komplekse, Chiara dhe ekipi i saj reaguan menjëherë. Një njoftim zyrtar është lëshuar për të sqaruar qëndrimin e sipërmarrëses lidhur me hetimet dhe polemikat.

Në të, Ferragni shprehet se dëshiron t’u përgjigjet ekskluzivisht autoriteteve kompetente, duke ritheksuar besimin tek sistemi gjyqësor dhe gatishmërinë e tij për të bashkëpunuar për të sqaruar çdo aspekt të çështjeve të ngritura. /Lapsi.al



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *