Influencuesja Chiara Ferragni është përballur me një sërë komplikimesh ligjore dhe tregtare. Gjithçka filloi me një gjobë për një praktikë të supozuar të padrejtë tregtare, e lidhur me lançimin e një Pandoro të etiketuar #PinkChristmas.
Situata u përkeqësua me hapjen e një hetimi për mashtrim të rëndë, ku përfshihet edhe Alessandra Balocco, presidente e kompanisë prodhuese të tortës së Krishtlindjes. Në të njëjtën kohë, edhe vezët e Pashkëve të prodhuara nga Dolci Preziosi përfunduan nën hetim , duke ngritur pikëpyetje të mëtejshme për menaxhimin e fushatave reklamuese të Ferragni.
Rasti i kukullës Trudi
Një pikë tjetër polemike ka të bëjë me kukullën Trudi, një produkt që ngjalli interes me lançimin e saj. Kjo kukull u prezantua si edicion i kufizuar i Mascot Chiara Ferragni, e shitur përmes faqes së internetit The Blonde Salad.
Ferragni njoftoi se të gjitha fitimet do të dhuroheshin për Stomp out bullying, një organizatë jofitimprurëse e angazhuar për të luftuar bullizmin kibernetik. Megjithatë, gjërat morën një kthesë të papritur kur gazetarët nga White Zone kontaktuan Ross Ellis, CEO dhe themelues i Stomp out bullying.
Ellis i habiti të gjithë duke deklaruar se nuk e njihte Chiara Ferragni-n dhe nuk mori asnjëherë donacione, duke krijuar dyshime për vërtetësinë e njoftimit për bamirësi të bërë nga influencuesja.
Përballë këtyre ngjarjeve komplekse, Chiara dhe ekipi i saj reaguan menjëherë. Një njoftim zyrtar është lëshuar për të sqaruar qëndrimin e sipërmarrëses lidhur me hetimet dhe polemikat.
Në të, Ferragni shprehet se dëshiron t’u përgjigjet ekskluzivisht autoriteteve kompetente, duke ritheksuar besimin tek sistemi gjyqësor dhe gatishmërinë e tij për të bashkëpunuar për të sqaruar çdo aspekt të çështjeve të ngritura. /Lapsi.al