• |
ide | kryesore

Lançohet produkti i parë nga marka e Meghan Markle

Paparazzi, Slider



Marka e stilit të jetesës së Meghan Markle, American Riviera Orchard, ka debutuar produktin e saj të parë: kavanoza me reçel.

Miqtë e Dukeshës së Sussex u dyndën në mediat sociale të hënën për të ndarë fotot e konservave të frutave të stampuara me emrin dhe logon e kompanisë.

Dizajnerja Tracy Robbins postoi një foto në Instagram Story të reçelit brenda një shporte të mbushur me limon dhe falënderoi Markle, 42 vjeç, që i dërgoi dhuratën.

“Faleminderit për shportën e shijshme!” ka shkruar Robbins. “Më pëlqen absolutisht.

Më pas ajo etiketoi llogarinë e markës, duke shtuar, “Faleminderit M!” me një emoji zemër.

Socialistja argjentinase Delfina Blaquier, gruaja e shokut të ngushtë të Princit Harry dhe lojtarit të polos Nacho Figueras, ndau gjithashtu një paraqitje të shkurtër të reçelit.

Reçeli me luleshtrydhe më bën të lumtur”, ka shkruar ajo në një foto në Instagram Story të kavanozit të qelqit në dorë. “Dhe unë dashuroj reçelin tuaj @americanrivieraorchard.”

Markle debutoi American Riviera Orchard në mars kur hapi një faqe në Instagram kushtuar projektit dhe një faqe interneti shoqëruese që lejon blerësit të regjistrohen për një listë pritjeje.

Një burim i brendshëm i tha Page Six Style në atë kohë se biznesi do të fokusohej në shtëpinë, kopshtin, ushqimin dhe produktet e përgjithshme të stilit të jetesës.

“Ajo po punon për këtë për më shumë se një vit, dhe janë të gjitha gjërat që i ka afër zemrës – të gjitha gjërat për të cilat ajo është e pasionuar”, tha një burim i industrisë.

Një aplikim për markë tregtare i marrë nga Page Six Style zbuloi se American Riviera Orchard do të shiste një shumëllojshmëri të mallrave shtëpiake./Lapsi.al



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *