• |
ide | kryesore

Beyoncé së shpejti linjë për kujdesin ndaj flokëve

Paparazzi, Slider



Beyoncé ka zbuluar së fundmi se është në procesin e krijimit të një sipërmarrjeje për kujdesin e flokëve për nder të nënës së saj, Tina Knowles-Lawson. Kjo e fundit zotëronte një sallon flokësh të njohur në Houston në vitet ’90.

“Sa prej jush do ta dinin se puna ime e parë ishte larja e  flokëve në sallonin e mamasë sime?” ka shkruar ajo në Instagram. “Destiny’s Child e filloi duke performuar për klientët ndërsa ata po bënin flokët.”

Beyoncé,  shkroi se ishte “në kontakt me shumë gra sipërmarrëse” në sallonin e flokëve të nënës së saj. “Pashë vetë se si mënyrat se si i ushqejmë dhe kremtojmë flokët mund të ndikojnë drejtpërdrejt në shpirtin tonë,” vazhdoi nëna e tre fëmijëve. “E pashë të shërohej dhe të shërbente për kaq shumë gra.”

Beyoncé përfundoi: “Duke mësuar kaq shumë në udhëtimin tim për flokët, gjithmonë kam ëndërruar të mbaj trashëgiminë e saj dhe mezi pres që ju të përjetoni atë që unë kam krijuar”.

Ndërsa këngëtarja e “Drunk in Love” nuk bëri të ditur detaje se çfarë është ajo që po krijon, fansat vërshuan në komente  duke thënë se ishin të emocionuar  “A do të thotë kjo që po krijoni një linjë për kujdesin e flokëve?! Çfarëdo që keni planifikuar, jam gati të paguaj”, shkroi një fanse. “Një linjë për kujdesin e flokëve!???? Oh, është koha për të bërë gati kartat e mia!!!!!” shtoi një tjetër.

Lajmi për sipërmarrjen e re të Beyonce-s vjen gati dy muaj pasi u shfaqën raporte se ajo dhe Adidas ranë dakord reciprokisht të ndaheshin pasi shitjet e linjës së veshjeve të këngëtares “Break My Soul”, Ivy Park, ranë me 50 për qind. Sipas Wall Street Journal, linja e fitueses Grammy solli vetëm 40 milionë dollarë në 2022 krahasuar me 93 milionë dollarë në 2021./Lapsi.al

 



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *