• |
ide | kryesore

Meghan Markle, fytyra e re e markës Dior

-Instant, Paparazzi, Slider



Meghan Markle mund të jetë gati të nënshkruajë një marrëveshje të madhe parash me Dior.

Shtëpia franceze e modës ka bashkëpunuar me Rihanna dhe Jennifer Lawrence dhe në fillim të këtij viti Johnny Depp nënshkroi një marrëveshje parfumesh me vlerë mbi 20 milionë dollarë. Tani Meghan mund të jetë gati t’i bashkohet grupit të mirëpaguar pasi ajo ka dëshmuar kredencialet e saj si një fanse besnike e Dior ndër vite.

Dukesha e Sussex-it kishte veshur një pamje nga koka te këmbët nga marka për shërbimin Platinum Jubilee të Mbretëreshës vitin e kaluar. Dhe dy vjet më parë ajo mbajti një çantë Lady Dior – stili ikonik i quajtur pas Princeshës Diana – në një koncert Global Citizen në Nju Jork.Harry gjithashtu ka trashëguar dashurinë e Dior nga nëna e tij dhe ka veshi një kostum të bërë me porosi nga shtëpia e modës në Kurorëzimin e Mbretit.

Thashethemet se Meghan mund të jetë ‘Dukesha e Dior’ erdhën pasi ajo dhe Princi Harry u quajtën mashtrues  nga një drejtues i lartë i Spotify pasi kontrata e tyre prej 25 milionë dollarësh përfundoi. Por duket se ekipi i ish aktores është gati të luftojë për kontrata më fitimprurëse dhe një partneritet me Dior do të ishte marrëveshja e saj e parë e markës së modës.

Një burim nga WME tha për Mail të dielën: “Ne e dinim se njoftimi i Spotify po vinte. “Mund të jetë një tronditje për të gjithë të tjerët, por ne kemi punuar për riemërtimin e Meghan për javë të tëra. “Agjenti Ari Emanuel është më i miri në biznes kur bëhet fjalë për marrëveshjet e korporatave dhe për të fituar para. “Ai është i emocionuar që do të përfaqësojë Meghan dhe ka hedhur gjithë energjinë e tij në të. Ofertat kanë ardhur, duke përfshirë dhe platforma të tjera podcast.”/Lapsi.al

 



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *