• |
ide | kryesore

Përse IKEA është aq e suksesshme

-Instant, F1, Stil



IKEA është një kompani që ka për bazë mobiljet dhe aksesorët e shtëpisë mjaft praktike, të dizajnuara mirë dhe të përballueshme për të gjithë konsumatorët, por përsë kjo firmë qëndron e pa thyeshme ndaj konkurentëve?

Taktika që IKEA përdor është duke targetuar mendjen e konsumatorëve, jo vetëm portofolin e tyre.

Gjatë viteve të eksperiencës kompania mësoi se 50% e blerjeve të konsumatorëve janë impulsive. Kështu ata dizenjuan dyqanet e tyre për të tërhequr sa më shumë blerës impulsiv të mundshëm.

Në shumë dyqane ju blini atë që ju nevojitet dhe më pas dilni. Ndërkohë IKEA përdor (metodën e hipodromit)* duke joshur njerëzit për të bërë xhiro në të gjithë dyqanin. Kështu ata inkurajojnë blerjet impulsive.

*: Ky parim rrjedh nga fakti se nëse një kal i quajtur Frank Fleetfeet gjithmonë vrapon më shpejt se një kalë i quajtur Greg Gooseleg, atëherë nëse Frank dhe Greg fillojnë një garë nga i njëjti vend dhe në të njëjtën kohë, atëherë Frank do të fitojë. Më shkurt, kali që fillon shpejt dhe qëndron i shpejt fiton.

©LAPSI.AL



3 Comments

  1. Nga nje kerkim i shpejte ne google, Ikea nuk ka dyqane vetme ne: Bosnje, Mal te Zi, Shqiperi, Kosove, Maqedoni, Moldavi dhe Bjellorusi!
    Ne te gjithe Evropne ka, madje edhe mjaft shtete te Afrikes se Veriut…..

    Mesa duket, Ikea, gjithsesi, vepron vetem ne vende me klime bizensi te sigurt!

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *