• |
ide | kryesore

Eventi i fundit i Balenciaga, një koment mbi krizën klimatike, realitetin virtual dhe luftën në Ukrainë

F1, Paparazzi



Të gjithë sytë nga Balenciaga, një nga label më të pritura të koleksionit të Javës së Modës në Paris, drejtori kreativ i markës Demna përdori platformën e tij për t’i nderuar ukrainasit në një shfaqje dramatike që ngjalli një ndjenjë të thellë shqetësimi për të ardhmen.

Për projektuesin, kriza humanitare që po shpaloset në Evropën Lindore, ku më shumë se 1.5 milionë ukrainas janë larguar nga vendi, godet afër shtëpisë.

Demna (i cili preferon të mos përdorë mbiemrin e tij) ka lindur në Sukhumi, një qytet në Gjeorgji që pati luftime të ashpra gjatë luftës civile të vendit në fillim të viteve 1990. Dizajneri dhe familja e tij ishin mes dhjetëra mijëra njerëzve që u larguan nga Sukhumi mes konfliktit në rajonin e Abkhazisë, i cili konsiderohet i pavarur nga Rusia, pavarësisht se njihet ndërkombëtarisht si pjesë e Gjeorgjisë.

“Lufta në Ukrainë ka shkaktuar dhimbjen e një traume të së kaluarës që kam mbartur mbi supe që nga viti 1993, kur e njëjta gjë ndodhi me vendin tim dhe unë u bëra një refugjat i përjetshëm,” shkroi ai, në një shënim dhënë për të ftuarit që merrnin pjesë në shfaqje.

Shfaqja vjeshtë-dimër 2022, u mbajr të dielën në periferi të Parisit.

Në një moment prekës, stilisti recitoi një poezi në gjuhën ukrainase nga poeti Oleksandr Oles. Asnjë përkthim nuk u dha pasi Demna synonte që mesazhi i saj gjithëpërfshirës i forcës të dëgjohej nga ata që mund ta kuptonin. Në një gjest tjetër, flamujt ukrainas u vendosën në karriget e të ftuarve.

Gjatë shfaqjes, modelet kaluan nëpër borë artificiale dhe një erë thumbuese, disa duke mbajtur thasë plehrash lëkure të mëdha.

Koleksioni ishte projektuar para shpërthimit të luftës në Ukrainë dhe ishte e vështirë të mos bënte paralele dhe, duke folur para gazetarëve në prapaskenë, Demna tha se skena ishte një prodhim pasqyronte qëllimisht përvojën e tij të konfliktit dhe zhvendosje 30 vjet më parë.

Demna gjithashtu vuri në dukje se ashpërsia e grupit ishte, fillimisht, një koment i pjesshëm mbi ndryshimin e klimës dhe se si për shkak të ngrohjes globale, bora mund të duhet të jepet në mënyrë dixhitale në të ardhmen. Një mur xhami ndante audiencën nga modelet ne pasarele, duke krijuar një lloj transmetimi të drejtpërdrejtë të IRL.

Eventi nuk ishte hera e parë që Demna i ishte përgjigjur luftës në Ukrainë. Javën e kaluar, Balenciaga postoi një imazh të flamurit të Ukrainës në llogarinë e saj në Instagram dhe deklaroi se të gjitha kanalet e kompanisë do të ndajnë detaje se si të kontribuojnë në shkaqet e ndihmës.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *