Revolucioni që i bën të barabartë tw fmashmit me përdoruesit e zakonshëm në Twitter, sapo hyri nw fuqi. Pavarësisht nëse jeni Donald Trump, Cristiano Ronaldo, Justin Bieber, Lady Gaga, etj… Elon Musk nuk i intereson më. Të gjithë po flasin për këtë, pasi rrjeti social i blerë nga zoti Tesla vendosi të heqë të gjitha tiqet blu nga platforma, duke preferuar ata që i përmbahen abonimit mujor. Një zgjedhje demokratike apo një lëvizje e çmendur? Apo, edhe më mirë, një ide e shkëlqyer marketingu?
Musk di më shumë se djalli. Dhe në nëntor, menjëherë pas blerjes së rrjetit social, ai u justifikua si më poshtë:
«Sistemi aktual i zotërinjve dhe fshatarëve në Twitter për ata që kanë ose nuk kanë një shenjë blu është një dreq. Pushteti popullit! Blu për 8 dollarë në muaj.”
Dhe tani kjo ndarje midis “zotërve dhe fshatarëve” në Twitter po ndodh drejtpërdrejt në duart e vetë Elon Musk. Në çfarë kuptimi, thoni ju? Është e vërtetë që kushdo që nuk paguan Twitter Blue, i famshëm apo jo, humbet distinktivin e verifikuar, por është gjithashtu e vërtetë që orët e fundit themeluesi i Space X ka zgjedhur se kujt t’ia japë çekun. Midis tyre janë personazhe si LeBron James apo Stephen King, të cilët nuk donin të dinin asgjë për abonimin, por që në çdo rast e gjetën veten të abonuar në Twitter Blue pa dijeninë e tyre.
As shenjtorë, as heronj. Edhe Papa Françesku me llogarinë e tij e gjeti veten pa çek blu, por vetëm momentalisht. Sepse përtej kush e paguan abonimin, i famshëm apo jo, është gjithmonë çeku gri, dedikuar llogarive të organizatave institucionale. Një zgjedhje e arsyeshme apo jo? Ajo që është e sigurt është se ky është një revolucion. Një drejtim që megjithatë zvogëlon vlerën që kishte ai ngjitës i thjeshtë: të deklaronte besueshmërinë dhe vërtetësinë e një personazhi. Jo nëpërmjet pagesës së një abonimi, por për realitetin e gjërave.
©LAPSI.AL