• |
ide | kryesore

Spider-Man: Across the Spider-Verse , filmi me fitimet më të larta

Paparazzi, Slider


Javën e katërt të publikimit, Spider-Man: Across the Spider-Verse ka vazhduar të jetë në vendin e parë në arkat e fundjavës.

Vazhdimi i Into the Spider-Verse i 2018-ës fitoi 19.3 milionë dollarë, duke e çuar totalin e tij në vend në 317 milionë dollarë. Ndërkombëtarisht, lançimi i Sony fitoi 22 milionë dollarë të tjerë, duke bërë një çmim prej 560.3 milionë dollarësh në mbarë botën.

Across the Spider-Verse më parë shënoi hapjen e dytë më të madhe të vitit 2023. Elemental i Pixar mbajti vendin e dytë, ku debutoi javën e kaluar, duke fituar 18.5 milionë dollarë gjatë fundjavës, për një total prej 65.5 milionë dollarësh (121 milionë dollarë globalisht). The Flash ra nga vendi  parë javën e kaluar në të tretin, duke fituar 15.3 milionë dollarë. Deri më tani, filmi superhero i DC ka fituar 87.6 milionë dollarë në vend (210.9 milionë dollarë globalisht).

Duke ecur pak më mirë, të paktën për sa i përket shkallës, komedia me vlerësimin R të Jennifer Lawrence, No Hard Feelings, u hap me 15.1 milionë dollarë, kundrejt një buxheti prej 45 milionë dollarësh. Maddie (Lawrence) mendon se ka gjetur përgjigjen për problemet e saj financiare kur pranon një ofertë pune: prindër të pasur  (Matthew Broderick dhe Laura Benanti) që kërkojnë dikë që të “takojë” djalin e tyre introvert 19-vjeçar, Percy dhe ta nxjerri atë nga guaska e tij përpara se të niset për në kolegj. Por Percy  rezulton  të jetë më shumë sfidë sesa priste, dhe koha po ikën para se të humbasë të gjitha.

E gjithë ideja për filmin, shkruar nga John Phillips dhe regjisori Gene Stupnitsky, është huazuar nga një reklamë e vërtetë e Craigslist, dërguar atij nga producentët Marc Provissiero dhe Naomi Odenkirk. Kur Stupnitsky ia lexoi reklamën Lawrence, ajo “vdiq duke qeshur”.

 


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *