• |
ide | kryesore

Për herë të parë në histori, kopertina e “Vogue Italia” BOSH!

F1, Paparazzi



Në historinë e saj mbi 100-vjeçare, nuk ka ndodhur kurrë që Vogue të ketë pasur një kopertinë bosh. Për herë të parë, në numrin e muajit prill, Vogue Italia vjen me një kopertinë të bardhë bosh, që do të publikohet të premten, më datë 10.

Në një njoftim në rrjetet sociale, Vogue Italia ka shpjeguar arsyen se përse  kopertina e këtij muaji do të jetë e tillë:

“Në historinë e saj mbi 100-vjeçare, Vogue ka dalë mes luftërash, krizash, sulmesh terrorizmi. Rreth 2 javë më parë ishim duke printuar një numër që e kishim planifikuar për një kohë të gjatë, në të cilin përfshihej L’Uomo Vogue, në një projekt binjak. Por të flasësh për diçka tjetër në një kohë kur njerëzit po vdesin, mjekët dhe infermierët po rrezikojnë jetën e tyre dhe bota po ndryshon përgjithmonë – s’është AND-ja e Vogue Italia.

Në përputhje me rrethanat, ne e anuluam projektin dhe filluam nga e para. Vendimi për të printuar një kopertinë të bardhë, për herë të parë në histori, nuk erdhi sepse na mungonin fotot – krejt e kundërta. Ne e zgjodhëm sepse e bardha simbolizon shumë gjëra në të njëjtën kohë.

E bardha është, mbi të gjitha, respekt.

E bardha është rilindje, drita pas errësirës, përmbledhja e të gjitha ngjyrave.

E bardha është ngjyra e uniformave të atyre që vendosin jetën e tyre në rrezik për të shpëtuar tonën.

Përfaqëson hapësirë, kohë për të menduar dhe njëkohësisht për të heshtur.

E bardha është për ata që po e mbushin këtë kohë dhe hapësirë bosh me ide, mendime, histori, rreshta, muzikë dhe kujdes për të tjerët.

E bardha na kujton kur, pas krizës së 1929-ës, kjo ngjyrë e papërlyer u adoptua për rrobat, si një shprehje e pastërtisë në të tashmen dhe e shpresës në të ardhmen.

Mbi të gjitha: e bardha nuk është dorëzim, por një fletë e zbrazët që pret të shkruhet titulli i një historie të re që është duke filluar.”

 

View this post on Instagram

 

The Vogue Italia April Issue will be out next Friday 10th. ??? “In its long history stretching back over a hundred years, Vogue has come through wars, crises, acts of terrorism. Its noblest tradition is never to look the other way. Just under two weeks ago, we were about to print an issue that we had been planning for some time, and which also involved L’Uomo Vogue in a twin project. But to speak of anything else – while people are dying, doctors and nurses are risking their lives and the world is changing forever – is not the DNA of Vogue Italia. Accordingly, we shelved our project and started from scratch. The decision to print a completely white cover for the first time in our history is not because there was any lack of images – quite the opposite. We chose it because white signifies many things at the same time. ??? White is first of all respect. White is rebirth, the light after darkness, the sum of all colours. White is the colour of the uniforms worn by those who put their own lives on the line to save ours. It represents space and time to think, as well as to stay silent. White is for those who are filling this empty time and space with ideas, thoughts, stories, lines of verse, music and care for others. White recalls when, after the crisis of 1929, this immaculate colour was adopted for clothes as an expression of purity in the present, and of hope in the future. Above all: white is not surrender, but a blank sheet waiting to be written, the title page of a new story that is about to begin.” #EmanueleFarneti @EFarneti #imagine #FarAwaySoClose #WhiteCanvas — Read the full Editor’s letter via link in bio. Full credits: Editor in chief @Efarneti Creative director @FerdinandoVerderi

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *